Yaklaşık bir aydır insülin ve diyet var benim hayatımda da. Her hafta kontrolüm oluyor doz ayarı için. Öğlen ve akşam limit içine iniyor ama sabah açlığım hala 120’lerde seyrediyor. Stres yapınca daha yükseliyor. Şimdi sıcaklar başladı bu da vücudu yoruyor.
Gebelik geçici bir süreç. Bu şekerler hallolur. Hasta diyebileceğimiz bir şeker değil bu ama gebe olunduğu için limitler sıkı. Bebeğin gelişimi iyiyse endişelenmeye gerek yok. Hızlı büyürse zaten doktorlar risk almıyor, doğurtuyorlar. Ancak gebelik şekeri ilerleyen yaşlarımız için bir uyarı bize. Şeker hastalığına genetik yatkınlığınız olabilir (benim var). 45 yaşında ilaçlara başlamak istemiyorsanız veya çocuğunuzun da bu sıkıntıları yaşamasını önlemek için çalışmak istiyorsanız hayatınız boyunca şeker ve karbonhidratı kontrollü bir şekilde tüketmelisiniz. Sedanter bir yaşamdan uzaklaşmalısınız. Çocukların sağlıklı yaşam düzenleri bizler sayesinde gelişiyor.