cansumbl 1Ali inşallah canım, nedense olumlu hissetmiyorum bu ay ya, ama nasip kısmet tabi. Hakkımızda hayırlısı 🥰
1Ali cansumbl nasip artık kalan aylar bizimdir 🥰bende pek pozitif hissedemiyorum sadece koku hassasiyetim ve mide bulantısı var oğluma hamileykende böyle başlamıştı, psikolojik olarakta böyle hissediyor olabilir çok ümitlenmiycem o yüzden
cansumbl 1Ali ben kızımda da hiç belirti yaşamadım, şimdi de ara sıra kasık ağrısı dışında belirti yok. Regl belirtisinden farklı bir durum yok yani 😅
cansumbl Mahbuss genelde sabah ilk sıkışık idrarla yapın derler. Sizin yumurtlama hangi gündü? belki geç döllenme olmuştur regl de olmadıysanız hala.
Mahbuss cansumbl 6 Haziran yumurtlama oldu. Döngümun 16. Günüydü evet geç yumurtlama oldu. Şuan üstünden 11 gün geçti. Luteal faz sürem 12. Yani yumurtalamadan 12 gün sonra adet okuyorum genelde öncesinde de lekelenme yaşıyordum. Şuan olmayınca ümitlenmistim ama hayal kırıklığına uğradım
cansumbl Mahbuss hayırlısı olsun kendinizi üzmeyin. Gerçekten belki geç döllenmedir. Burda ne hikayelere şahit olduk. Gönlünüze göre olur umarım 🙏🏻
Aysegl12 Mahbuss eğer gerçekten yoksa silik çıkmasından iyidir benimki kaç gündür çıkıyor var mı yok mı bilmiyorum bile
busrax_ Mahbuss valla bilmiyorum 12de silik çıkmaya başlayanlar da varmış yumurtlamayı mı yanlış biliyorlar tespit etmesi zor