asporca orhismommmmmm ne diyim güzel bacım seninde bizimde yapacağımız şeyler aynı önerim egzersiz yaparken pes etme güzelce yap sancinla savaşma barış bağırarak enerji tüketme o enerjiyi nefes alıp vermeye odaklanirsan dikişin ve yirtigin az olur dualarım seninle bana da dua et sancılarım başlasın 🤗🏵️
Elisa0110 aysgl330633 benmde gece suyum gelmişti hastaneye gittiğim de açıklık 1 cm Di ve hiç sancım yoktu mecbur suni verdiler. Sancı geldiği zaman çok zor oluyordu ben dayanabildiğim kadar dayanıyordum ama en pik noktasında artık bağırmaya başlıyordum
erismis blnmyld 37de de yapan var benim doktorum mesela yapmadı, rahatsız etmek ve tetiklemek istemiyorum dedi 39dayız yapıcak bugün 😭 bazı doktorlar doğum başlayınca yapıyor değişiyor doktorunuza göre
blnmyld erismis evet benim doktoruma benden önce tanıdığım gidiyordu o zaman ona da yapmamış çatı muayenesi doğuma gireceği zaman yapmışlar inşallah yapmaz ahhahah çok utanıyorum ya