Benim ailemde genetik yatkınlık olduğu için (erkek kardeşim t1 diyabet 12 yaşından beri) bu bilgiyi verdim doktor benden o yüzden 100 gr şeker yüklemesi istedi. İlk aç karnına kan verdim sonra 100 g şekerli içecek aldım eczaneden onu içtim. içtikten 60 dk sonra kan verdim. Sonra 120. Dakikada da kan verdim. Çok şükür gebelik şekeri çıkmadı. Ailenizde genetik yatkınlık varsa bence yaptırın içiniz rahat eder çünkü fark edilmezse anne ve bebek için riskler var.