annekiz6141 goktugumm 37+4 heycanlı ve korkulu aslında ikinci sezaryenim ama korkuyorum yine de 😂 38+1 pazartesi 11 de Allah’ın izniyle kızım sağlıklı sekilde kucağımda olucak herşey hazır ve nazır 34. Haftadan beri 🥰🥰🥰