EdaMinaKele 15 haftalık hamileyim nisan son haftası görünüyor dogumum suanlık nisan anneleri sohpet edelim 🤰🏻 Cinsiyette suanlık kız diyorlar belli olan war mı ?
mervebalandi28 EdaMinaKele benimde 20 nisan sezeryanim var 15haftaligim 12 haftalikken erkegebenzior dedi 10 gun sonra kontrolum var kesin ogrenices inslah😊
baharclk EdaMinaKele Bende 15. haftayı tamamlamak üzereyim nisan sonu görünüyor doğumum mayıs başıdamı olablr artk bilemiyorm. Haftaya cinsiyet için gidicm 😊
EdaMinaKele mervebalandi28 hayırlı olsun canım bende sezeryan düşünüyorum kısmet olursa aynı tarihlerde anne olucaz 🤰🏻
mervebalandi28 EdaMinaKele insallah ben ikinciye anne olucam kismetse 😊bu arada bebegin atiliyomu ben hissediorum onu erken olmasina ragmen 😊
EdaMinaKele Meryemmmm bu sene cogunlukla kız galiba cinsiyetler bende cok mutluyum kızım olacağı icin allah saglıkla kucağına almayı nasip etsin cnm
SerapUGR Bana 12+5te erkeğe benziyo dedi doktor ama 2 gün önce yani 15+5te büyük ihtimal kız dedi artık kesinleşsede alışveriş yapsam kuzuma 🙏😍 22 nisan doğum tarihi 23 24te olabilir ama.
EdaMinaKele SerapUGR hayırlı olsun banada ikidir kız dedi bakalım kızların sonradan erkeğee dönmesi cok oluyomus ama ben kız olsun istiyorum🤰🏻🙏🏻
Banu SerapUGR Doğum tarihimiz aynı bana a önce yüzde 80 erkek dediler sonra kız dediler şimdi 17 haftalık yüzde 80 kız dedi Dr bence değişmez artık
Tosbiginannesi Bende 14+5 günlüğüm nisan sonu mayıs başı olacak insallah tam 12 haftalikken %51erkege benzio dedi ama kiz hissediyorum hayırlısı sağlıklısı olsun insallah 16 haftalik olunca gitcem heycanliyim 🤗🤗😊
EdaMinaKele Tosbiginannesi Tosbiginannesi heycanı tahmin edebiliyorum cok değiisik duygular 😌😌 hayırlı olsn cnm sanada
SerapUGR EdaMinaKele sizinde hayırlı olsun benim erkek bebeklerine hep ilgim olmuştur ama insanın kendi evladı olunca farketmiyomuş erkek kız insallah sağlıklı olsunda 😇
Derindeniz 16 haftalık kontrole gittik.göstermedi.17 haftalık yani,haftaya tekrar bakılacak 🤷🏻♀️Hayırlısıyla inşallah.
Prensesannesi Tutku benimde Nisa'n bası gibi rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin insallah 19+2 kız gibi dedi 4 hafta önce ama tekrar geldiğinde bida bakayım dedim değişir mi bilmiyorum artık hayırlı sağlıklı evlat olsunlar inslalah 😌