espalp Mrvaklynr evet korunduğumuz halde hamile kaldım. Büyük ihtimalle farklı bi günde yumurtlama oldu ama inan ne zaman hamile kaldım bilmiyorum🤦🏼♀️ Bana da 6 ay demişti doktor. Bu yüzden çok endişeliydim her an her olumsuz duruma hazırlıklıydım 🤦🏼♀️ Hem iğnenin mgı çok düşüktü hem de 3 ay geçmiş üstünden doktorum bi sorun olmaz dedi beni çok rahatlattı. İkilinin sonucu temiz geldi. Her kontrolde parmaklarını sayıyorum bebeğin, görebildiğimiz her noktayı dikkatle inceliyoruz. İnşallah ayrıntılı da güzel geçer 🙏🏻 Böyle bi şey aklımın ucundan geçmezdi ben tüpüm alınmadığı haşde tüp bebek düşünüyordum. Bebeğimin olacağına inancım yoktu 🤦🏼♀️ Şimdi yaşadığım her ana çok şülür 🙏🏻 O yüzden iyi düşünelim iyi olsun 🙏🏻
Mrvaklynr espalp ben de çok korkuyorum artık ilk gebeliğimde de düşük yaptım inşallah üçüncüsü sağlıklı olur iğnenin dozu ne kadardı siz de acaba bana da 75 mm vuruldu 25 gün sonra sıfırlandı ben de korunurken hamile kalırım diye korkuyorum ama üç ay geçmiş inşallah çok sağlıklı bir şekilde Doğum yaparsın darısı başımıza inşallah
espalp Mrvaklynr ben 20 mg vuruldum. İğneyle aynı gün de kürtaj oldum rahmimi temizlediler. Bir haftada 389’dan 19’a düştü. Benim bi arkadaşım kanseri yendi kemoterapi gördü. Doktoru ona 6 aydan sonra bebek düşünebilirsin demiş. İkisine de aynı ay söylenmesi değişik gelmişti bana. İnşallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız🧿💙
Meltemm1 espalp o ilaçta kanserde kullanılan bir ilaç olduğunu söylemişti doktorum bana ve kuvvetli o yüzden 6 ay istiyorlar vücudun temizlensin, dinlensin ve birazda psikolojik açıdan
DemetDigesu espalp bende kemoterapi gordum radyoterapyle dr 1 yıl beklettı vucuttan anca atılıyormus toksınlen kemoterapının ama dıs gebelıkte az doz verıyorlar galıba ından 6 ay
Meralll Meltemm1 sağlıkla kucağınıza alın, darısı biz isteyenlerin başına inşallah.. ben de 2 doz vuruldum ama dr um korunmaya gerek Yok deyince şaşırdım ben de. Şu an her ihtimale karşı korunuyoruz ama..
Meltemm1 Meralll Amin inşallah darısı sizin başınıza en tez zamanda umarım :) canım vurulduğun iğne kuvvetli bir iğne doktorlar korunulmasını bu yüzden istiyorlar genelde.
Cansuturk Meralll metotreksatkanser ted kullanılan ilac canım zaten bunu biliyosundur sen Akıl vermek gibi algılama lütf Ama 3 ay korun Oldu gebe kaldım dıs gebelıkte olabılır yine Normal olsada bebek etkilenir allah korusun
OsmisinAnnesi Meltemm1 metotreksat 😊 bende diş gebelik geçirdim. Bu iğne sayesinde düşürdüm.. Rabbim sağlıklı bebek nasip etsin 🤗
gdaslik Meralll tüpteki gebelik ürününün tamamen vücut tarafından yok edilmesi en az 3 ayı buluyormuş ve siz korunmadan tekrar hamule kalırsanız aynı tüpten orda kalıntı olduğu için yine dış gebelik geçirebilirsiniz o yüzden korunun ve rahim filmi çektirin tüpün durumunu bilin diyorlar. Ben de 2018 şubatta dış gebelikten 10 gün hastanede yattım üniversite hastanesiydi ve bunu bana doç dr son vizitinde söylemişti 3 ay korun sonra rahim filmi çektir diye o kadar korktum ki 6 ay bekledim sonra rahim filmi çekildim tüplerim hasarsız normal açık çıktı filmden sonraki 3. Ayda da normal gebelik oldu şükür 🙏🏻
Meltemm1 OsmisinAnnesi amin şuan 23. Haftamdayım sağ Salim kucağımıza alırız inşallah yavrumuzu :) Allah isteyen herkese nasip etsin
espalp DemetDigesu evet bir de bhcg ne kadar yükseldiyse ona uygun yapılıyormuş o iğne. Allah kimseye yaşatmasın 🙏🏻 Sağlıkşa gelsin bebeklerimiz🙏🏻
Meralll Cansuturk tabi tabi, daha önce kanser hastalarıyla da çalıştım o yüzden o ilacın ismini önceden de biliyordum. Az çok etkilerini de.. o yüzden dr un dediğine şaşırdım zaten, korunmaya devam ediyorum doktorumu değiştiricem..
150_gelartik Mrvaklynr merhaba dün bana da iğne yapıldı. Dış gebelik geçiriyormuşum. Dün değerim 152 idi. Çarşamba günü tekrar kan verin dedi doktor. Sizin iğneden sonra ne kadar sürede sıfıra indi
150_gelartik Mrvaklynr 2 hafta da olması çok güzel. Teşekkür ederim. İkinci idi. Bir kez kürtaj oldum. Dış gebelik neden oluştu anlamadım
Mrvaklynr 150_gelartik korkma canım olabiliyor demişti doktor bana altmış kadından ikisinin başına geliyor gebe kalabiliosun ona şükret
Samurayy Laporoskobi olduysaniz sorun olmaz sezeryan seklinde alindiysa tup sezeryan dougum yapabilrsiniz