Mrvaklynr evet korunduğumuz halde hamile kaldım. Büyük ihtimalle farklı bi günde yumurtlama oldu ama inan ne zaman hamile kaldım bilmiyorum🤦🏼♀️ Bana da 6 ay demişti doktor. Bu yüzden çok endişeliydim her an her olumsuz duruma hazırlıklıydım 🤦🏼♀️ Hem iğnenin mgı çok düşüktü hem de 3 ay geçmiş üstünden doktorum bi sorun olmaz dedi beni çok rahatlattı. İkilinin sonucu temiz geldi. Her kontrolde parmaklarını sayıyorum bebeğin, görebildiğimiz her noktayı dikkatle inceliyoruz. İnşallah ayrıntılı da güzel geçer 🙏🏻 Böyle bi şey aklımın ucundan geçmezdi ben tüpüm alınmadığı haşde tüp bebek düşünüyordum. Bebeğimin olacağına inancım yoktu 🤦🏼♀️ Şimdi yaşadığım her ana çok şülür 🙏🏻 O yüzden iyi düşünelim iyi olsun 🙏🏻