Akdasd Symgmnr inşallah veririz doğumda bi kaç kilo gidiyormuş sonrada emzirdikçe verirsin diyorlar ama :)
Symgmnr Akdasd aynen öyleymiş :) benim yengem hamile kaldığı halinden daha zayıf şu an 😊 9 ay oldu doğum yapalı üstelik sezaryen oldu hani kolay veremiyorlar diyorlar ya 😊 bizde veririrz inşallah 😄