Akdasd Hanımlar 64 65 arası kiloyla hamile kaldım 28+1 haftalık hamileyim şuan 72.5 kiloyum bebeğim de haftasıyla uyumlu kiloda ve boyda sizce az mı çok mu almısım doktor a sormayı unuttum bu arada göbeğim var yok arası çıkmadı pek
Hanife_ Akdasd iyi çok fazla almamışsın canım yinede dikkat et asıl 30 dan sonra alcaksın bebek büyücek belki daha çok acıkcaksın fln ben 36 haftalığım 6 kilo aldım kilo değil de 30 dan snra bi göbek çıkıyor o insanı çok zorluyor
Gkayra Akdasd hamile kaldigimda 56 kiloydum😊25+2 deyiz ,şuanda 63kiloyum yani 7kilo aldım baya hızlı gidiyorum ama olsun...😁gebelik bahane yemek şahaneee...doğurunca yiyemiycez zaten şimdi tadını çıkaralım😉😁
ozgurhayalim Canım bende 64 ile gebe kaldım 20. haftadayım 5 kg aldım. Her ay 1 kg yani.. bence cok almamışsın her ay sadece 1 kg alsak daha ne istenir ki 😊
Kbrarsln ozgurhayalim ah canım göreceksin 25 haftadan sonra hızla kilo alıyoruz bi kilo bi kilo gitse keske
Akdasd ozgurhayalim ki bu kilonun içinde bebek var suyu var o var bu var :)) az almışız diyip motive mi olsak ;)/:)
ozgurhayalim Akdasd aslinda bebegin suyu kendi ağırlığı falan 500 gramı geçmiyormuş benim haftamda. Kendime depoladım kiloyu sanırım.😀
Akdasd Gkayra aynen abartmadn yemek lazım şimdi bahanemiz var hamileyiz doğumdan sonra vermeye çalış dur :))
Efsuni Hamile kaldığım kilo 63 ama ben ilk iki ay 3 kilo verdim sonra 16. Haftadan sonra bir istahim acildi tutamadim kendimi 🙈 su an 21 haftalik 70 kg bayagi aldim 30larda ne yapacağım bilemiyorum😓
Efsuni Akdasd aminnn insallah hepimizi bir avazda kurtarsin nede olsa hepimiz aynı yolun yolcusuyuz ☺
Symgmnr Akdasd aynen öyle :) eğer bebek ve anne sağlıklıysa kilo sorun olmuyorsa çok takmamak lazım bence inşallah doğumdan sonra veririz 😊
Akdasd Symgmnr inşallah veririz doğumda bi kaç kilo gidiyormuş sonrada emzirdikçe verirsin diyorlar ama :)