deryabrs geçmişten bu güne ne kadar doğum yapan kadın var normal de sezaryende atlatılıyor korkulacak bir şey olsa o kadar can alıcı bir durum olsa bence herkes sezaryen olur kurtulurdu canım, benim her zaman ilk tercihim Allah nasip ederse normal ama farklı bir durum olur doktorum sezaryeni uygun görür onun içinde hiç sıkıntı yok 💓 benim çevremdeki bir kaç kişi isteğe bağlı sezaryen ol bence dediler hemen arkasından da sezaryen oluncada bi öksürsen bir hapşırsan saatlerce acısı geçmiyor dediler bu nasıl bi öneri onada anlam veremedim