Kızlar 22. Haftadayız doktorum nasıl doğum yapmak istediğimi sordu sezaryen istediğimi söyledim çünkü normal doğumdan korkuyorum. Etrafıma da böyle söyleyince bazıları o kadar sancıya ne gerek aldır kolaylık diyor bazıları da mecbur kalmadıkta sezaryen yapma en sağlıklısı normal diyor ama gerçekten o normal doğum sancısından falan çok korkuyorum :( Ne düşünüyorsunuz bu konuda?