bsrelif Dygkyz Ben su da içiyorum ya bol bol ama sancılarım hala var ya iğne batması şeklinde arada regl ağrısına dönüşüyor
Dygkyz bsrelif zaten o regl ağrısından dolayı günde 4 nidicard başladık ama inşallah sendeki geçicidir yine de bi idrar tahlilini sağlık ocağında filan yaptır ne olur ne olmaz
Dygkyz Mervesg4 sağol canım günde 4 tane tansiyon ilacı içtiğim için birazda stres yaptım ondan böyle düştü tuzlu şeyler yükledim biraz toparladım çok şükür
aslicancan Dygkyz ay bende aynı oldum yaaa doktor aynı gün 3 nst baktı 3 ü de aynıydı pzt gidicem tedirgin oldum
Dygkyz aslicancan hiç tedirgin olma ben bugün çok stres yaptım stres de hareketi etkiliyormuş onu anladım 4.nst de çıktı hareketleri şükür ama tatlı tuzlu mide fesatı geçirip öyle girdim çocuk anca toparladı en son tansiyon diplere düştü
aysee1234 bana limon yagi koklatiyor ebe hareketi azalinca derin derin kokla diyor ise yariyor aklinizda bulunsun pamuga damlatip veriyor kokluyorum basit etkili yöntem bence ☺️