yagiz_didem 33+5 um 2 hafta önde gıdıyorum ve nst de bebek uyanmadı kahvaltı yaptık 2. Kez şeker olmasına rağmen çıkolata ve meyve suyu ıctım 2. Nst ye gırdım gene aynı hareket etmıyo napmalıyım
asporca yagiz_didem kahve içmeyi denedin mi bazen annenin sevdiği yiyecek içeceğe tepki veriyorlar benim bebiş kahve içtiğim zaman hareketleniyor
yagiz_didem asporca kahveyı hıc sevmiyorum ıcmıyorum da ama hareket etmedı ultrason normal dedı nst de kıpırdama yok ıkıncı de 2 kere vurdu bıttı
Dygkyz Bu nedir arkadaşlar bugün sabah 10 da girdim hareket yok 11 de tekrar gir dedi tatlı bişeyler yedim içtim girdim yine hareket yok eve git yemek ye dinlen saat 3 te gel dedi gittim yine yok dopler bakalım dedi baktı kalp atışları doplerinde sıkıntı yok herşeyi yolunda o zaman eve git dedi 6:30 gibi yemek ye 7 de doğum haneye gel orda bi nst tekrar bakılsın dedi kafayı yicem artık akşam bakalım ne olacak
Mervesg4 Dygkyz doplerde bir sıkıntı yoksa birsey yoktur insallah stres yapma bence. Geneld ene yediginde hareketleniyoduysa onu yemeyi dene bence birazda
Dygkyz Mervesg4 gereksiz bir paniğe soktular valla çok teşekkür ederim inşallah bi sıkıntı yoktur ama akşam doğumhaneye gideceğim o psikoloji yi nasıl hallerim bilmiyorum
Mervesg4 Dygkyz Allaha sıgın ve güven geriisi hallolur insallah sıkıntı etme kendine . Saglıklar kavusursun umarım bebegine de 😌 pozitif ol hep
cileklimatcha Dygkyz Merhaba yine tatlı vs yiyip gidin ama yanınıza buz gibi bir şişe su alın, nst anında için. Soğuk suya hemen tepki veriyor benimki, ısı değişiminden hareketleniyorlarmış siz de deneyin insallah işe yarar telaş yapmayın 🫶🏻
Dygkyz cileklimatcha soğuk su hiç duymamıştım deneyelim bakalım inşallah tepki verir çok teşekkür ederim 🙏
Dygkyz Doğumhaneye çıktık kızlar yemediğim şey kalmadı çok şükür hareketi gördük bu sefer demek böyle arada duruyor hareket tansiyonum 10/3 baya düşük heralde o da stresten artık bilmiyorum
bsrelif Dygkyz kız sende benim gibi neler çektin bende o yüzden girmiyorum artık hastaneye hatta haftaya başka hastaneye gidicez bakalım bir de oraya görüncem. Bu aralar iğne batması gibi sancım oluyor normal mi bilmiyorum ya
Mervesg4 Dygkyz büyük degil de kücük tansiyonun baya düsük hic bir sey demediler mi canım tansiyon icin . Bebisinicin de sevindim cok
aslicancan Dygkyz ay bende aynı oldum yaaa doktor aynı gün 3 nst baktı 3 ü de aynıydı pzt gidicem tedirgin oldum
Dygkyz bsrelif hahshah aynen öyle canım ya kader ortağım😂bu son ay beni çok yıprattı . O iğne batması arada bende de oluyordu Dr idrar yolu enfeksiyonu olabilir bi tahlil ver demişti suyu az içtiğim için öyle oluyormuş bol su yükledim sonra geçti normal yani
Dygkyz Mervesg4 sağol canım günde 4 tane tansiyon ilacı içtiğim için birazda stres yaptım ondan böyle düştü tuzlu şeyler yükledim biraz toparladım çok şükür
bsrelif Dygkyz Ben su da içiyorum ya bol bol ama sancılarım hala var ya iğne batması şeklinde arada regl ağrısına dönüşüyor