Zeyneplemutluluk yenidennnn nefes darlığı bende çok çektim ama bebeğim baş aşağı dönünce o sıkıntım gitti mide yanmam var aylardır uyku problemi var uykuya dalamıyorum
yenidennnn Zeyneplemutluluk benim kızımda döndü biraz rahatlamıştım aslında ama tam geçmiyor benim sizin tamamen geçti mi ne güzel
esraahmetaras yenidennnn 2. Gebeliğim. Bu gebeliğimde ilkine göre ne kusmam oldu ne mide bulantım. Ama ilk gebeliğime göre daha zor geçiyor. 33+4 teyim ayakta biraz kalmak beni gün sonu öldürüyor gece uykularım mahvoldu kasılmalarım çok artık yoruldum.
yenidennnn esraahmetaras bende 32. Haftadayım cidden zorlamaya başladı vücut ağrıları artıyor 30 dan sonra
eylulnisahatice yenidennnn gebeliğin başlarında güzel uyuyordum artık uyumak zor oldu her yeri geziyorum evde rahat etmek mümkün değil sizde mi ikiz gebesiniz bende 26 hafta çift yumurta ikizi
yenidennnn eylulnisahatice hayır benim tekil ama bende sabaha kadar evde geziyorum 🫠 32 haftayı bitirdik ama nasıl bitirdik 😊