Kardeşim vznmarka Nın elektriklisini kullanıyor çok da memnun daha önce lansinoh falan denemişti ona göre çok daha güzel diyor. Evet bir tık titreşimli bir sesi var ama göğüsü güzel boşaltıyor. Bende şimdi 8 haftalık oldum 20 leri görürsek Allah ın izni ile alayım dursun diyorum hem uygun fiyatlı hemde heran lazım olabilecek bir ürün