zynptstn ben sizin yerinizde olsan şimdiden alır hazırladım çünkü en gerekli seylerden biri. Sütünüz yoksa yada azsa gelmesini sağlıyor, çoksada memenizi rahatlatmak için sağım gerekiyor mastit olmamak için. Bizim doğumumuzda 2.gün lazım oldu mastit oluyordu sağmasak, mochi nin eller serbest olanı var bizde çok güçlü güzel çekiyor sütü birde mutlaka doğumdan 1 hafta önce meme ucuna lansinioh meme ucu kremini sürmenizi öneririm çok rahat ederseniz.