mystery94 inşallah canım Allah’a bırak stres yapma .ben geçen ay aşılama oldum tutmadı o kadar ağladım ki sonra dedim isyan etmek yok.bu ay akışına bıraktım o kadar çok ağır iş temizlik vs yaptım ki rabbim nasip edecekse hiçbirsey olmaz inşallah.asilama yaptığımda da 15 gün ful yattım hiçbir iş yapmadım olmadı tutmadı .rabbim sana da hayırlı vakitte sağlıklı bir bebek nasip etsin inşallah 🤲🏻 içini ferah tut 💕