lilamom Rabiaaa8 onun yaptigi saygisizlik degil mi canim? Ne demek doguma kayinvalidenin girmesi ayip denen bisey var ona mi kaldi o ozel an?! Anne bu cocugu kimle yaptik biz neyin ayibi oldun deyip susturcaktin
Kezya Deletedmom0909 peki😅 detaylıya ne kadar süre girdin. Özel mi senin ki devlet mi. Ne kadar aldılar ücreti.
Cilekkcim Rabiaaa8 hahahahha kayınvalidene çok güldüm valla 😂 sen de yüzüne karşı kahkaha atsaydın keşke ( nasıl ciddiye alabildin )
aysegulka328 Rabiaaa8 benim kayınvalidem girse ben Doğum yapmaktan vazgeçerim odadan çıkar gider bahçede otururum 😂😂😂😂
GuelGltkn Kaynanan cok merakliymis 😄 cocugu yaparken ayip degil de dogum yaparken esinin gelmesi mi ayipmis eskileri anlamak cok zor