dilekmom6 temmuzonbir evet yaşadım ya ama üstünden 3 gün fln geçti. Ay öyle bir durum varsa bundan sonra bir şey olmaz mantığında olmam korunma şart demektir. Eşim güzelce yıkanıyor temizleniyor diye bu sefer dikkat etmedim açıkçası
temmuzonbir dilekmom6 36. Haftaya kadar korunmalı ilişki olmak zorunda meni Rahmi yumuşatıyor kasılmalara ve erken doğuma yol açabiliyor 3 gün kısa bir süre canım hrmen o koku geçmiyor enfeksiyona dönüşürse ölü balık gibi kokuyor kendimden biliyorum
dilekmom6 _pearl randevuma kadar idare eder belki diye dedim de cumaya kadar var daha. Umarm hafifler yoksa ben yıkana yıkana kendimi hasta edicem
_pearl dilekmom6 ay bilirim hapla krem vermişti bana kremi şırıngayla içime sıkıyordum çok şükür geçti
miraymehmet dilekmom6 doktor bakteri üretimi devam etmesin diye fitil verdi bana geçmiyor çünkü hiç bir şekilde doktorunla iletişime geçmeni öneririm çünkü mantar, enfeksiyon bakteri bunlar gebelikte sıkıntılı ilerlemeden müdahale edilmesi gerek
dilekmom6 temmuzonbir geri çekme oluyor ilişki sırasında ona dikkat ediyoruz da illa belki kaçan olmuştur. Enfeksiyona dönüşmemesi için bir çözümü var mı peki şu an için? Bir de biraz özel olacak ama prezervatif konusunda tavsiyeniz var mı? Denediklerimizde yırtılma kayma sorunu çok oluyor özellikle yırtılma. İleride de lazım olacak olan bir şey malum bebekle tekrar bir hamilelik yaşamak istemem doğumdan sonra. Yırtılma sebepli hamile kaldım bir de.
miraymehmet dilekmom6 ne kadar erken o kadar iyi canım doktorunla irtibata geçemiyorsan sağlık ocağına görün , mutlaka bol bol su iç çamaşırını iki üç kez değiştir bir de dut kurusu kaynat iç çünkü her gecikme enfeksiyonu artırıyor diye biliyorum
temmuzonbir dilekmom6 bizde geri çekilmeyle korunuyoruz canım tüm prezervatifler bana alerji yaptı şişti morardı ve 2 hafta geçmedi 5 yıl geri çekilmeyle korunduk bırakınca 2,5 ay sonra gebe kaldım enfeksiyona hiç bir çözüm bulamadım Malesef sürekli tekrarlıyor
dilekmom6 temmuzonbir beni de tahriş ediyor bir de nedense. Sorun farklı sanırım ama benim. Ameliyat olmuştum geçen sene ve göbeğimde dikişler vardı. İçeriden kanama oluşmuş akıntı geliyor o kokuyormuş eşim fark etti
temmuzonbir dilekmom6 o zaman sen bir doktora git canım Allah korusun yaraya falan dönüşür çok basit halledilebilir belkide
dilekmom6 temmuzonbir sanırım yara şeklinde. Kanama oluyor akıntı geliyor. Sızlıyor da. Acile gittim pansuman yapıldı kan alındı. Sonuca göre bakacağız. Krem önerdi bir tane. Genel cerrahiye git dediler bir de
gebeyimgebesin dilekmom6 bencede en garanti sonuç bu. Vajinada ne ürediğini bilmeden ilaç kullanmanın bir faydası olmuyor. Bende de çok uzun zamandır sarı yeşil akıntı kaşıntı var iki kere mixovül kullandım geçmedi rahatlatmadı bile. En son vajinal kültür verdim candida albicans çıktı. Doktor gyno lomexin yazdı şimdi onu kullanıyorum
zehrakrdg dilekmom6 başıma gelmedi ama gebe okulunda anlatmıştı hemşire hanım, 5 su bardağı suya1 su bardağı sirke koyup fısfısla sıkıp dışını hafif ovup yıkamanın iyi geldiğini söylemişti.
dilekmom6 temmuzonbir randevu aldım 1 hafta sonraya bulabildim anca. Bekleyeceğim. Cuma günü kendi doktoruma da bahsederim o zamana kadar pansuman ve kremle devam edeceğim çok teşekkür ederim canm 🥰