Bugün fark ettim daha önce 1-2 defa da olmuştu hayatım boyunca hiç yaşamadım hamilelik dönemine denk geldi ayak kokusu gibi bir koku oluyor kızlar ya yıkandım 2 kere geçmedi. Giyinikken bile alıyorum kokuyu ve buna çok takıntı yapan biriyim ondan mıdır nedir buldu beni gene. Bir de günde 3-4 kere çamaşır da değiştiriyorum dikkat ediyorum ama oluyor illa. Akıntı, kaşıntı yanma fln yok sadece bu koku sorunu var. Elimde olsa çamaşır suyuna bascam o derece. Nioli de yaptım bir faydası olmadı kabullendim artık doktoruma bahsedeceğim cuma günü. Buna çözüm sağlayanınız varsa yardımcı olabilirse sevinirim ya.