Alya05 Merhaba, bazı aylar hızlı, bazı aylar yavaş kilo alımı normal diye biliyorum. Havalar sıcak, iştahlarda düşüş olması çok doğal. Geçen gün de bir arkadaş yazmıştı, mamayı az içiyor diye.
Yüzü gülüyorsa, hareketliyse, huzurluysa varsın bu ay böyle olsun, haftaya başka bir tempoda yiyebilir. Seveceği ek gıdalarla desteklersiniz, ruhunuzu sıkıştırmayın. Ona siz lazımsınız🙏🏻🩷