semihacetindemir O bizim canımız babamız çünkü; sevgisini yüksek sesle değil, hayat boyu yaptığı fedakârlıklarla anlatır🥰
sinemekizoglu HappyMom O bizim Canımız Babamız. Çünkü ne olursa olsun arkamızda duran en büyük destekçimiz🤍
melilo1607 HappyMom HappyMom o bizim canımız babamız çünkü kendi babanı seçemezsin ama çocuğunun babasını seçebilirsin 🩷
yagmurr4 O bizim canımız babamız çünkü,bizim için elinden gelenin fazlasını yapar ve bizi çok sever.❤️
Rabiaayb O Bizim Canımız Babamız . Çünkü evimizin direği gönlümüzün süruru fedakâr merhamet abidesi ♥️♥️
atikeee HappyMom O bizim canımız babamız çünkü her zaman yanımızda duran hep bizi kollayan kahramanımız iyi ki var 🫶🏻🫠🥰
hnurcelik “O bizim Canımız Babamız. Çünkü okyanuslar kadar büyük bir hayatın içinde onun kıyısına vurmak bizim en büyük şansımızdı🙏🥹😍
ayseninbebem O bizim canım babamız çünkü; o bizim sırtımızı yasladığımız güvenli limanımız iyi ki varsın canımız babamız🥰🫶
betperi O bizim canımız babamız çünkü kalbindeki saflığıyla dünyadaki bütün kötülüklerden koruyacak kalkanı üzerimize geçirmiştir, şartlar ne olursa olsun iyilik her zaman kazanır bir babanın en güzel mirası bence iyi niyeti aşılamaktır😊
Burakkangal68 O bizim Canımız Babamız. Çünkü 28 inde Baba oluyor haberini aldım Bayramın ikinci günü benim ikinci bayramım oldu 😍🧿
ustbshll O bizim babamız çünkü bayramı bayram yapan , gözümüzdeki yaşa dünyayı yakan arkamızda kocaman dağımız 🌸❤️
Elms_12 O bizim Canımız Babamız. Çünkü kendi hayallerinden vazgeçip bizim hayallerimizi büyüten, yorulduğunda bile bizi sırtlayan, sevgisini hiçbir zaman eksiltmeyen ve mutluluğunu gülüşlerimizde bulan en kıymetli kahramanımızdır.
Ryhnbl HappyMom O bizim canım babamız çünkü ne kadar zor şartlar altında da olsa önceliği her zaman biz oldu. Maddi manevi tüm zorluklara bizim için sabretti.
bilgeaytkn HappyMom o bizim canımız babamız çünkü o bizim yanımızdayken hiçbir şey için endişelenmemize gerek yok. ❤️ yanımızdan gölgesi eksik olmasın🙏