dilekmom6 1melekannesi3858 22+5′te 520 gram demişti doktor. Cuma günü 24+2 olacağım randevum var bakalım ne kadar olduk merak ediyorum.
nur1291 1melekannesi3858 20 haftalıkken gittim en son 415 gramdı yarın gidicem tekrar bakalım kaç oldu 🥰
1melekannesi3858 mdc0860 23+3 ben dün gittim 23+5 çıktı usgde karın çevresi o yüzden benimki bu kadar gram sanırım canım
1melekannesi3858 mdc0860 senin bebisin hareketleri nasıl benimki bazen hareketli bazen hareketsiz hatta dün gittim korkumdan bu haftalarda normal dediler ve plesentasi önde benimkinin o yüzden zor hissediyorum
mdc0860 1melekannesi3858 bizim de plasenta öndeymiş ben sağ altta hissediyorum sadece bazen çok hareketli bazen gık yok belli saatlerde özellikle geliyor 1430-16-30-2030 gibi gelmezse ben de endişe ediyorum . Ben zayıfım biraz ondan daha iyi hissediyormuşum
1melekannesi3858 mdc0860 valla bende kiloluluyum ama tekmelerini bazen çok güçlü hissediyorum bazen az hareket olarak da artık sadece tekme atiyo gibi 🤣🤣🤣
deniss_ 22 +2 yken 495 gr di normal.mi benim kordon kenardan bağlıymış o yüzden endişeliyim biraz besin iyi gidiyor mudur acaba
1melekannesi3858 deniss_ bence gayet iyi neyi sorun yapıyorsun ki doktorun kenardan bağlı olduğu için bebeğine zararı olabilir beslenemez dedi mi demedi ise takma bence