miniginannesi__ _Umayinannesi evet eveet ya belirti arıyorum eşim sürekli soruyor doğuruyon mu diye 😆
Momlife_ orhismommmmmm miniginannesi__ doğurdum dün bakamadım telefona ameliyattan sonra kafam güzeldi anestezi bitince ağrılar beni fena yaptı oğlum da çok ağlıyor ama aynı beenn 😀 3.200 doğdu bu arada şimdi de ağrım var hemşire geçer diyemem rahim yenilenene kadar ağrır diyor o çok kötü 😐
zehrairem Momlife_ gözünüz aydin olsun canim gecmis olsun spinal mi oldun genel mi acaba benimde cok az kaldi bugun gun alacagim su an hastanede sira bekliyorum ameliyat nasil geçti spinalse eger
bsrelif Hadi gözün aydınnnn balımmm sonunda geldi demek bebişşşin 💕 Sağlıkla büyüsün canım benim peki nasıl oldu sancın mı geldi de doktora gittiniz. Çok sevindimmmm 😍
Momlife_ bsrelif kontrole gittim bebeğin gelişimi iyi suyu azalmış başlatalım dedim minik ağrım vardı ama suni verecekti çatı dar olunca sezeryanla alındım bugün çok şükür daha iyiyim
miniginannesi__ Momlife_ ayyyy hoşgelmiş minik paşa🧿 darısı başımaaa doğum kısmı bitti senin sıra bizdeee
_Umayinannesi Momlife_ çok geçmiş olsun canım Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin. Vatanına milletine hayırlı evlat olsun adıyla yaşasın. Topu bize attın sıra bizde. Perşembe kontrol var bakalım ne diyecek. İçinde his pazara kadar doğurcam gibi😂😂😂
-Papatya33 Momlife_ biliyorum bende öyleydim ama inan ki gün geçtikçe azalıyor zor zamanları atlattık öyle dusun