Momlife_ 38+1 normal ilerliyordu fakat çatım darmış basıkmış bu yüzden sezeryana alınacağım minik ağrılarım var allahtan dualarınızı bekliyorum 🥰❤️ şuan çok iyi hissediyorum
blnmyld Momlife_ Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah sağlıkla kucağınıza alın bebişinizii 🥹🌸 çok duygusallll 😭💞
Momlife_ orhismommmmmm amiiinn inşallahhh sendee sağ Salim hayırlısı ile al inşallah oğlışunu canımmm😍🧿🫶
Momlife_ orhismommmmmm miniginannesi__ doğurdum dün bakamadım telefona ameliyattan sonra kafam güzeldi anestezi bitince ağrılar beni fena yaptı oğlum da çok ağlıyor ama aynı beenn 😀 3.200 doğdu bu arada şimdi de ağrım var hemşire geçer diyemem rahim yenilenene kadar ağrır diyor o çok kötü 😐
miniginannesi__ _Umayinannesi biz @Momlife_ la aynı günüz ve benim muayenem de yarın heyecanlandım bana da çatı dar derse 🫠🫠🫠
_Umayinannesi miniginannesi__ olumsuz düşünme canısı benımde çatı muayenesi perşembe hepimiz ardardamı doğurcaz yoksa
miniginannesi__ _Umayinannesi yok olumsuz düşünmüyorum da ne bileyim aynı gün okunca ihtimalleri düşündüm, sen ilk 2 çocuğunu nasıl doğurmuştun🌸
_Umayinannesi miniginannesi__ normal bunuda normal istediğim için bekliyoruz doktorum bana 15 den sonra hazırlıklı ol demişti içimde his 20 26 arası olacak gibi
miniginannesi__ _Umayinannesi ay doğru demiştin unutmuşum🫣 9 ay bekledik ama bu son anlar daha bi uzun sanki
miniginannesi__ _Umayinannesi evet eveet ya belirti arıyorum eşim sürekli soruyor doğuruyon mu diye 😆