Carina canım bende ikinci kez çatlatma iğnesini denememde hamile kaldım iki boyunca yumurta takibi yaptırdım klomen kullandım ardına çatlatma iğnesi vurdurdum. Ama tabi bu süreçlerde eşimde bütün testlerini yaptırdı. Sizin de içiniz rahat etmiyorsa mutlaka yaptırın vakit kaybetmeyin. Ben son çatlatma iğnesi yaptırdığım ay eşimle bazı gıdaları özellikle tükettik eşim o ay arı sütü içti bende propolis kullandım. Her akşam mutlaka nar ayıklayıp yedik portakal ve mandalina yedik. Her akşam ceviz yedik bol bol. Eşime her sabah bir kaşık keçiboynuzu pekmezi yedirdim. Bunları doktor önerdi bizde yedik. Bir de o ay ikimizde omega takviyesi kullandık. Ve herşeyden önemlisi stresten uzak durduk aklımıza bile getirmedik hamile kalmayı. Sanki normal rutin günlerde yiyormuş gibi yaptık başka şeylerle ilgilendik kafamızı dağıttık çok şükür Allah’ım o ay nasip etti. Sizde bu dediklerimi uygulayabilirsiniz. Ama herşeyeden önemlisi lütfen stres ve sıkıntıdan uzak durun