Bsrozdmr1305 merhaba canim, ben pko hastası ve ayni zamanda insülin ve tiroid hastasıyım tedavilerini görüyorum 8 aydır istiyorduk olmuyordu doktora gidince pko olduğumu öğrendim 1 ay düzenli yumurta takibi yaptık 2 güne bir hastaneye gittim alttan ultrasonla bakıldı yumurtam çok geç büyüyordu dolayısıyla adetimde geç oluyordu. Adet olduktan sonra doktor klomen verdi 1 kutu içtim bittikten 1 hafta sonra gittim yumurtam büyümemişti ki birden fazla yumurtam var pko olduğum icin. 2.kutu klomene başlattı bu sefer büyüdü çatlatma ignesi verdi saatini söyledi 1 dakika bile geciktirme dedi ayni saat ve dakikada iğneyi kendim yaptım. Benim hiç umudum yoktu çünkü ev taşıdık ağır kaldırmadım ama sürekli ayaktaydım Allah nasip etti çok şükür. Adet olmayı beklerken tüm belirtiler yaşanırken rüyamda ikiz bebek doğurduğumu gördüm test yapayım dedim pozitif çıktı ayni gün kan verdim 80.53 çıktı yarin doktora gidip tekrar değere bakacağız 🤗