melisa_dfj tgc1nur Benim de son 59🥹 zaman yaklaştıkça korku sarıyor ilk gebelik bakalım artık Allah bize hayırlısyla kolay bir doğum nasip eder inşallah 💗🌸
rabiaaktass tgc1nur bende sabah erkenden gideceğim ama sabah daha iyi geliyo bana çünkü saat ilerledikçe gerginlik artıyor bende
0209almira zeynsh Evet zaman daraldikca heycan korku endişe 2. Sezaryani nasıl kaldiricam stresi de var tabi bakalım sağlıcakla gelsinler❤️😍
zey55 susirulosu inşallah 20 sinden sonra doğup Yengeç burcu olması umuduyla şimdi doğarlaesa malum ikizler olacak 🤗😂