tgc1nur Çarşamba Allahın izniyle doğum var sizde şafaklar kaç? heyecan korku durumu nedir bende üst seviye😂
medcag tgc1nur uygulamaya göre 44 ama sezeryan olacağı için doktor ne zamana gün verir bilmiyorum 😂 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻💜
0209almira tgc1nur ne 122 günüm var daha ama zmaan hızlı geciyomus gibi geliyo 😁 ilk hamileligimde zaman durmuştu resmen 😁
zey55 susirulosu pozisyon almış tüm tuşlara basıyorum egzersizler yürüyüşler inşallah sağ salim kolaylıkla kucağımıza alalım
melismersin tgc1nur son 30 gözüküyor uygulamaya göre ama bakalım 37 de çatı kontrolüm var 🫠 sağlıkla al kucağına kavuşuyorsun sarısı tüm annelerimizin başına 🫶🏻🫶🏻
rabiaaktass tgc1nur Ay bende çarşamba günü ☺️ kesinlikle hala inanamıyorum zamanın nasıl geçtiğine ve bendede heyecan birazda korku var
tgc1nur rabiaaktass ayy aynı🥹 sabah erkenden gel dedi düşündükçe bi geriliyorum ya zaten sabahlarıda sevmem her açıdan geriyo😂
mervekalkann tgc1nur Çok az kalmış Sağlıkla gelsin son 26 uygulamaya göre ama yalancı kasılmalar ve kasık ağrıları başladı bakalım ne zaman doğururum 36+2 olduk 😑
rabiaaktass tgc1nur bende sabah erkenden gideceğim ama sabah daha iyi geliyo bana çünkü saat ilerledikçe gerginlik artıyor bende