temmuzonbir öyle yapmak bence faydalı ölç hep ara ara mesela 24 hafta mı 21 haftamı çok net hatırlamıyorum o haftalara yakın iki hafta düzenli takip et doktoruna söyle açlık bu tokluk bu ben yine takip edeceğim de belki kabul eder şeker yüklemesi bile gerekmez