Kendinizi bunaltmayın bacılar ilk hamileliğimde 15 kg aldım bebeğim 4 kg yakın doğdu doğumdan bir hafta sonra direk 10 kg gitti sonra zaten doğum yaptıktan sonra iştah gidiyor o lohusalık zamanı hiçbir şey yemek istemiyorsunuz ordan da beş kilo falan gidiyor emzirme döneminde tekrar iştah açılıyor yalan yok ama onda da size kalmış yerseniz kilo yine alınıyor ama dikkat ederseniz artı zayıflarsınız emzirmek çok kalori yaktırıyor deli gibi susatıyor terletiyor yani kendinizi germeyin ikinci hamileliğim yine 15 kg alacağım belli yedi kg falan aldım ama hiç takılmıyorum çünkü gidecek biliyorum hayatta kaç kere hamile olacağız bir yandan da böyle düşünün 😂