dil_n ben tuz aşeriyorum ilk haftalardan beri sürekli tuz uşıroum çoğu ödem zaten eminim ayaklarım şiş çünkü hafiften ellerimde kabızım aşırıya dönük normaldede kanız bir insanım metabolizmam yerlerde ama çok aşırı normal rutin beslenmemin bir tık üstü doktoralı desem şeker falan olabilir dediler kafam karıştı