Buse4161 canım ben sağsam da 24 saat emzirsem de o tek sağımda 150-160ml günleri gerise kaldı. Yine de günde 3lt su içip düzenli besleniyorum. Oldugu kadar diyorum.
Zabıtalık görevi yok o değil 🙈🙈😂Aklıma gelmiyor daha benim, bekleyecek..
Yanyana yatarken dönüşlerde kızın kolunu bacağını ezmesin diye gözümü kırpmıyorum, o yüzden rütbem = zabıta🙃