Selam herkese🫠,
Bir kısmımız hamileliğin başında/ortalarında/ya da sona yaklaşmış durumda,
Bir kısmımız da (benim gibi) doğurduğu halde hala burada🙈
Sorum iki gruba da geliyor🙏🏻
—Son 24 saatte kaç saat uyuduğunuzu tahmin ediyorsunuz?
Ve
—Eşiniz gece nöbetlerinde kaç puan alıyor? (10 üzerinden)
Kızım sağolsun gece uykusu iyi olan bir beybi oldugu için gün içinde toplam 5 saat uyuyorum.
Eşim gece nöbetlerinden 10 üzerinden 3 ancak alır, kendi de beybiyle uyur, klima için dürtmeme rağmen hemen uyanamaz, uyansa sessiz söylediğim şeyi uyku mahmurluğundan anlayamaz 🙃😏
Yatakta 3 ümüz uyuduğumuz için kızın kolu bacağı bizim dönüşlerimizde ezilmesin diye polis gibi başını beklerim, dönerken az ses yapalım isterim ama eşim ohoooo, o döner yatak döner.
Horlamasın diye en ufak bir ses değişikliğinde kolunu bacagını (artık nereye yakınsam) dürterim ama ben de uyuyakalmışsam ada vapuru gibi düdük çalar, kız uyanır, ben içimden dövünürüm😅🥹
Ama gündüz iş devrindeki puanım 10 üzerinden 8, o da kızı haşin sevmesi (çooook mıncırır, ısırır) ve benim düzenim gibi iş yapmaması yüzünden.
Yoksa ateş, doktorluk durum gibi hallerde benimle nöbettedir. Hakkını yiyemem🩷
Haydi sıra sizde🐣