rabiakeser68 Sabahları yaşıyorum normalde hep kabızlık yaşadım hamileliğimde ama 36 itibari ile sabahları geliyor muhtemelen doğum habercisi
Keziban whsh aynı haftadayız vücut kendini hazırlıyor doğum başlangıcı demek pek doğru olmaz. Doğum başlangıcı su,nişan gelmesi, 5 dakika veya altına düşen sancılarla olur
Keziban whsh nişan demek için pembemsi veya kırmızı renkte mukuslu olması lazım. Benim de çok fazla akıntım var iki haftadır demek ki yalnız değilmişim ☺️
mevlude2103 Sırt agrısı son haftalardaki sancı olarak sayılıyor mu acaba iki hamileligimde de hiç sırt agrım yoktu 34+4 üm bu hamileligim de akşam olunca sırt agrısı başlıyor iki haftadır
whsh Keziban benim bu öğlen büyük bir parça kadar akıntım oldu yapışkanlı sümük gibi bir şeydi kahve hafif pembemsi bir şeydi buraya atım çoğu kişi nişan dedi hastaneye de hiç gitmedim