Çok afedersiniz 4,5 gündür ishal olmuşum ama bu sadece sabahları var diğer saatlerde lavobaya gitigim zaman büyük idrarımı yapamıyorum sırtımdan başlayıp büyük idrarıma kadar vuran bir ağrı var
İki gündür de sırt ağrım baya sıklaştı kaç kişide duyduğum kadarıyla ishal doguma hazırlık gibi birşeymiş doğru mudur acaba