Gtask bende bugün geldim tahlil yapıldı beta 172 çıktı 🥰 ultrasonla rahim kalınlığına baktı
1500-2000 genelde vajinal ya da karından üstü de karından mutlaka gözükür 5+3den sonra gitmeyi düşünüyorum 2 kere izin sıkıntı olur dersen 7 haftalık olduğunda git kalp atışını duyma ihtimalin var canım