glcnylmzz Mom_26 biliyorum canım ama tamam hamileyim diyemiyorum kimyasal geçirdim hem korku hem sevinç var şu an
Gtask glcnylmzz ay şu an tam olarak yaşadığım şeyi söylüyorsun birr tarafım mutlu bir tarafım korkulu diğer betaya kadar böyle olcaz inşallah sağlıklı ilerler
Gtask glcnylmzz benim adet günüm bugün göğüs hassasiyeti azaldı anlamıyorum ne olıyor yarın yine kan vercem benim düşük mü
nzl2222 Gtask benim de öyle oldu ben de her döngüde göğüs hassasiyeti yaşarım bu ay yaşamadım ve hamileyim galiba test silik çizgi
Gtask nzl2222 bence belirtilere hiç bakmamak gerekiyor ben adet olmayı bekledim ona göre doktora gidicektim yani bence hiçbir fark yok şu an göğüs hassasiyeti var o da gidip geliyor
Esma006 Gtask ilk gebeliğimi bununla öğrendim 2024 de ama şimdi yalancılık veriyor diyorlar aşkım umarım vardır ❤️
glcnylmzz Gtask artar canım inşallah güzel sonuçlar alırız Burda sağlık ocağında kan sonucu ertesi öğleden sonra çıkıyor bekleyeceğiz Kendini kolla ağır kaldırma bol bol dinlen ilk 4 ay çok önemli
yekkk34 Gtask evet normal canım 🙏🏼 2 katı artış olması gerekiyordu 54 tü 114 olmuş🩷 bi süre yine beta ver ki artış hızın güzel mi onu kontrol etsin dr, sağlıkla büyüsün bebiş 🙏🏼 hayırlı olsunn