hunilibirdelii kizim 20 aylık şuan 2 aylık hamileyim yani kızımda da aşırı halsizlik yor günlük vardı bunda da oldu 20 aylık bir bebeği oturtturup aktivitede yaptiramiyorsun devamlı kucağa alman gerekiyor oyalamak zor sen oyna ben azıcık kestireyim diyemiyorsun ama biraz daha büyük olsa o oynarken azıcık kestirip enerji toplayabilirdim mesela parkta oturup sadece onu izliyebilirdim yada arada tv açardım vs vs böyle eksileri var erken olmasınında tabi yaş yakın olduğu için bebek biraz buyuyunce beraber oyalandılar o zamanda artıları başlar ama her zaman böyle değil mi eksisi kadar artıları da oluyor her zorlukta bir kolaylık vardır Allah yardımcınız olsun