kubraer hunilibirdelii hiç endişe etmeyin o zaman inanılmaz bir değişim geçiriyorlar ben bu kadarını beklemiyordum şahsen. İyi ki yapmışım dedim. Tek dezavantajı bence biri şimdi lisedeyken ya da başlarken biri ilkokul olacak yoksa ben memnunum yaş aralığından.
hunilibirdelii kubraer evet okul için biri bitip diğeri başlayacak ama olsun o da ileriki zamanın zorluğu bi şekilde halledilir
hunilibirdelii tortillam_ olsun tek başınıza da bu işin üstesinden gelirsiniz inşallah Rabbim kolaylığını verir
neslihan_gnc Bende doğum yaptığımda abisi 5 yaşına girecek , gözüme bazen delilik gibi geliyor bu durum açıkçası tam unumu eledim rahatladım derken hop basa dönmek korkutuyor beni çok sanki ilk kes doğuracak gibi geçmiş hafızam silinmiş
hunilibirdelii neslihan_gnc benim de aklımda hiçbi şey yok inan hamileyken ne yedim ne yemedim yasaktı hani nasıldı hamilelik doğum sonrası falan her şey silindi hafızamdan
mevsimmbhr hunilibirdelii banım kızım 4 buçuk yaşında bende ikinciyi düşünüyorum bence de arası gayet iyi
cemalinanesi hunilibirdelii bence geç olmuş benimde oğlun 2021 doğumlu diyorum keşke.beraber buyusuelrrdir ama.birntaraftan da diyorum büyüdü artık içim rahat ikisinede vakit ayırım
_momyy Benm 3 bebeğim var bacım ilki 6 yaşındayken kardeşi oldu sanki ilk hamileleğimmiş gbi sıfır bilgiyle yeniden büyüttm kolay oldu tek kızm kıskanma evresi oldu hali tavrı değişti oda norml ama diğer 2. Ve 3. Numara öyle değil 15 aylıkken 3. Hamile kaldım anam ağlıo şuan biri 2 yaşnda öbürü 4 aylıkk elimi kolumu herşyden çekmişimm bebelere yetiyorum tekk😁🤦🏻♀️ bence çok iyi yaş aralığı sakınn tedrgin olma gayett iyii
aslmoms hunilibirdelii bizde 10 yaş var 😀 bende güzel oldu böyle. Bana yardımcı, kardeşin ne demek olduğunu biliyor . Sadece bazen ne zaman doğacak diye sabırsızlanıyor 😀
kukulita hunilibirdelii oğlum 3 yaşında 2. yi istiyoruz 6 aydır tutmadı bakalım ne zaman nasip olacak 😐
liinda kukulita aynı durumdayiz kızim 3 yaşını bitirecek Bizde 2 buçuk Dan beri altı aydır istiyoruz ama olmuyor bir türlü 😔