eflin55 unix normal cinsiyeti öğrendi işte bütün doktorlar kız dediler sonrada 7. Ayında bir doktor erkek demiş hatta renkli ile bile bakmışlar renklide de erkek çıkmış
nergispolat yavuzayse bana 11. Haftamda çıkıntısını ve bacak arasını gösterdi erkek dedi 15. Haftada gittim %100 kız dedi ikiside farklı doktor ikisi de özel hatta bebeğin fotoğrafını da atabilirim çıkıntısk bacak arası anlamadım ben nasıl oldu şaşırdım
umaygulcee nergispolat forum sayfasında sol yukarıda resim yükle kısmı var oradan yükleyip bağlantıyı kopyalayıp buraya yapıştırırsanız görünüyor
yavuzayse eflin55 Allah eksikliklerini göstermesin çok şükür iki oğlum var gelen sağlıkla gelsin nasibimizde ne varsa o ama Allah biliyo ya gönlüm hep kızdan yana herzmn buna şükür yinede napalm