yavuzayse benim bebeğimde gelişim olarak 15+2 iken doktor cinsiyeti söyledi ama çok net görünüyor diye belirterek söyledi. Hatta ben değişir mi bu saatten sonra dedim hayır değişmez çok net görünüyor dedi. Ama sürekli ileri haftalarda cinsiyeti değişenleri okuyorum burada. Acaba onların da bu kadar net göründükten sonra mı değişiyor merak ediyorum. Bence net görünmeyenler değişiyordur ya da cihazın görüntü netliği vs olabilir etken