bsrelif Dygkyz Bana da yatış vereceklerdi imza atıp çıktım bende hiç öyle ilaç falan da vermediler bana şu an çok şükür iyiyim sadece nstde sancım 40’larda fln çıkıyor
Dygkyz bsrelif ama işte o sancı bizim için tehdit oluşuyor diyorlar haftası kilosu da düşük olunca riske atmayalım istiyorlar şaştım kaldım valla.seninki kaç kilo
aybarsotti Dygkyz bende gebelik tansiyonu vardı zaten ondan yakın takipteydim. Tansiyon ilacı kullandım. Sizin son durumunuz nedir
Dygkyz aybarsotti tansiyon düşük canım ama işte nst de sancı yüksek çıkıyor o yüzden nidicard tansiyon ilacı veriyorlar onlar sancıyı kesiyormuş ama bugün gidecem işte 2 dir yatıştan dönüyorum inşallah bugün de yatıştan yırtarız öğlen kontrole gideceğiz