Meraba kızlar 32+4 adet sancılar başladı doktor a gittim nst de de sancı görünüyor böyle ara ara olan değil sürekli bir adet sancısı var.dr sancı kesici verdi açılma falan yok uzunluk da iyi ama bu kasılmalar bel ağrısı ne yapacağım bilmiyorum daha çok küçük 1.9 kg sanki çok kalmayacak da doğacak gibi minnoş ama küvezde kalmasından çok korkuyorum akciğer geliştirici vurdular sizde durumlar nasıl