ikizleranneyenibebek Hanımlar merhaba. Kızlarının ismi Hüma veya Mihra olan annelerim çocuklarınızın huyu nasıl acaba. Ve hangi isim güzel oylar mısnz
2bebislianneee ikizleranneyenibebek benim Mihram 1 bucuk yaşına kader sessiz sedasız bal gibiydi 🥲 2 yaşına yaklaştı noldu bilmiyorum şu an 2 buçuğu geçtik hala huysuz hala ağlak çektiriyor yani ama sendrom falandır diye düşünüyorum geçer inşallah. Ama çok zeki akıllı konuşkan naptıpını bilen bir çocuk 😀
Mom_26 ikizleranneyenibebek benim kızım Hümanur 6 yaşında sakin bir kız akıllı ama bir o kadar inatçı iyiki bu ismi vermişim pişman degilim
FDilara ikizleranneyenibebek Kızımın adı Mihra 6 yaşında Kibar, ince düşünceli, utangaç ama dozunda, cesaretli yapmak istediği şeyi yapar olmaz desen oluru için uğraşır bazen iyi bazen kötü ama ısrarcıdır, hareketli ve en sevdiğim süslüdür ❤️
daisy__ Valla isimden mi bilmiyorum bende bir Mihra var ağzımıza s….. yetmiyo ilik kemik ne var sömürüyo
ikizleranneyenibebek daisy__ aman aman herkes mihra isminden çok müzdarip😄 tamamen vazgeötim zaten ikizlerim var beni mahvediyorlar
ikizleranneyenibebek tazemomm_ demekki gerçekten iamin karakter üstünde bir etkisi var herkes öyle diyor bu isim için 😄
bebeveanne44 ikizleranneyenibebek bende Hafsa Hüma koyucam Hafsa ismi güçlü bi isim Hüma da bir o kadar naif.
daisy__ ikizleranneyenibebek oy maşallah Allah bağışlasın aklın varsa uzak dur kulaga hoş gelmesine aldanma😅😅
ikizleranneyenibebek daisy__ Allah razı olsun benimkiler de Sare ve Meryem beni mahvediyorlar özellikle isim bu sefer deneyimlemiş kişilerden aeçicem 😄