Bebeğimin böbreklerine çürümüş doğsada diyaliz hastası dediler 7tane doktor gezdim bir haftada, hepside aynı şeyi dedi tutunacak bir umut bile yok şimdi sonlandirmazsan kendisini ilerleyen aylarda kaybedersin dediler çok zor oldu kabul etmesi ama başına gelen varmı nasıl bir süreç