prensess2666 evet canım maalesef öyle . Ben de birinci gebeliğimde neler yaptım neler kilo alsın diye . Sonuç 37+2 de doğdu ve 2 kilo 640 gr dı . maalesef bebekler annenin damarlarından besleniyor yani damar sağlığın nekadar iyiyse bebekler o kadar kilo alıyor dedi doktorum bana da . Bazı anneler mesela aşırı kilo alıyor 120 kiloya ulaşıyor gebeyken ama maalesef bebek 2,5 kilo anca doğuyor bazı anneler ise sadece 9 kilo alıyor ama bebek 3,5 kilo doğuyor dedi . Bu yüzden de karbonhidrat yerine sadece protein ağırlıklı beslenmeye dikkat et, karbonhidrat fazlası damar sağlığını bozup yalnızca dana kilo aldırır. Yani her gün et tavuk armut maden suyu kuruyemiş , süt gibi şeyler . Yatmadan kaşarlı tost yerine sadece kaşar mesela . Yatmadan ekmekli bi şeyler senin sağlık durumunu da olumsuz etkiler . Bunlar benim doktorumun söylediği şeyler umarım sana da katkısı olur