prensess2666 kızım 38+2 de 49 cm 2790 gr doğdu. Neler yiyordum öyle dikkat ediyordum ki yine de alamadi kilo.
Bu hamileligimde resmen yemek yemeyi unuttum, sehirlerarasi ev taşıdım, kızım hamileligim boyunca 3 defa hastalandı aç ve uykusuz günler geceler geçti vsvs derken hiçbir şekilde yediğime dikkat etmedim bazen sadece birkaç lokma kuru ekmek ağzıma atıp güne devam ettim, şu an bebeğim 36+3 te 51 cm 3100 gr 🤷🏼♀️
Ben artık yemek içmekle ilgili olmadığını ve her bebegin kendi yapısı olduğunu düşünüyorum. Kendini üzme sıkma bebeğinin yapısı budur muhtemelen, kızım için çok üzülüyordum üzülmüştüm ama bu farkındalık gelince bir süre sonra rahatladım da