sarilale123 benim ikincide doğuma kadar hiç çatı muayenesi yapılmadı. 3. De yani bunda 34 gibiydi yapıldı çünkü lekelenme hafif kanama şikayetiyle gittim bir kere de su gibi bişey geldi mecbur baktılar evet 2 cm falan açıklığım varmış eski doğumlardan kalma şimdi 38+1 deyim hala bekliyorum düzensiz sancılar kasılmalar eşliğinde :)